Burgers Zoo!   5 comments

Vorige week donderdag samen met Ank Pot naar Burgers Zoo geweest. Een heerlijke dag met prachtig weer. Prachtige dieren gezien en voor mij waren dat de Gorilla’s. Hopend dat er ook een jonkie bij zat maar helaas. Het leuke was dat ze net allemaal wortels hadden gekregen en dan zie je de leukste gelaatstrekken bij ze. Kijk zelf maar!

Geplaatst25 april 2024 doorgerdabakker inGeen categorie

5 Reacties op “Burgers Zoo!

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Dat staat nog op mijn verlanglijstje maar ze zijn zo duur he

    Like

    choices, changes, chances
  2. Geweldige reeks! Zo knap gefotografeerd! Ik kan dat nooit voor elkaar krijgen met mijn lens.

    Like

    choices, changes, chances
  3. Wat een leuke snoeten trekken ze. Mooie foto’s Gerda!

    Like

  4. schitterende foto’s Gerda
    ik hoop ze maandag zo te treffen

    Like

Plaats een reactie