Harlingen deel 2!   3 comments

Terwijl we aan het fotograferen waren op de kade, waar de boten lagen, ontdekte ik deze werf. Onmiddellijk was mijn interesse gewekt. Nu nog zorgen dat we op de werf mochten komen om te fotograferen. Na om de werf heen te hebben gelopen kwam ik een aardige man met helm tegen en op mijn vraag als we wat dichterbij mochten komen antwoordde hij heel positief. Deze man heeft ons rond geleid en heel veel verteld. Normaal gesproken kom je er niet zo dichtbij i.v.m. veiligheidsmaatregelen.

 

We mochten ook boven in het schip een kijkje nemen!

Het museum!

Een spannende verrassing!

Potvis

3 responses to “Harlingen deel 2!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Super mooi Gerda weer een bewijs vrouwen zijn intelligenter dan …………………….tja U weet wel Super mooie beelden Grts

    Like

  2. Dat was erg aardig van die man, en een gelukje voor jou Gerda. Zo heb je een serie mooie en bijzondere foto’s kunnen maken, dan kan je dag niet meer stuk h√®?

    Like

  3. Zie ik mezelf daar nog staan praten op twee foto’s!! Het was in ieder geval heel interessant.

    Like

Geef een reactie

