Harlingen!   5 comments

24 april samen met Ank een dagje naar Harlingen geweest maar wat was het koud. Er stond een ijzeren wind en de zon was ook nergens te bekennen. Desondanks was het  een heerlijke dag. Op de kade had je een prachtig beeld van alle schepen. Als je al die touwen ziet zou ik er geen wijs meer uit kunnen worden.

Posted 8 mei 2017 by gerdabakker in Harlingen 2017

Tagged with , , , , , ,

5 responses to “Harlingen!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Als men het zo ziet komt er degelijk wel wat touw aan te pas !! Moeilijk kiezen kiezen voor mij lichte voorkeur voor de derde Grts

    Like

  2. Prachtig om te zien, en ook best wel een beetje herkenbaar voor mij. Wij gingen vroeger veel zeevissen in Harlingen.

    Like

  3. Ha jij bent al met de Harlingen foto’s begonnen, als ik er aan denk krijg ik het nog koud *lol* Ja veel touw gezien en gefotografeerd maar is wel een mooi onderwerp!

    Like

  4. Mooie omgeving dat niet perfect zonnige weer geeft wel een mooie sfeer aan je foto’s

    Like

  5. Nie!

    Like

Geef een reactie

