Koeien weer in de wei!   4 comments

Vanmiddag mochten de koeien van boer Harry van Vilsteren na een lange winter in de stal weer de wei in. Zoals elk jaar is dat een happening met veel belangstellenden. Het is echt een genot om naar te kijken zo fijn vinden ze het. Ze dansen door de wei en bonkten met de koppen tegen elkaar. Prachtig!

De deuren zijn net geopend!

De koeiendans is begonnen!

Ik doe niet vaak zo raar hoor!

Sorry, moet ook gebeuren!

Ik doe echt heel gek!

en hier ook!

Ik ben hier ook!

 

 

4 responses to “Koeien weer in de wei!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een mooi fotoverslag Gerda, dan zijn de Dames helemaal door het dolle heen.

    Like

  2. Je bent er snel bij zeg! Prachtige foto’s zitten er tussen en mijn hand staat er goed op *lol* het was weer genieten vanmiddag!

    Like

  3. Mooie beelden van deze losgelaten dieren Deugdoende foto’s Groetjes

    Like

  4. Wat zitten er prachtige foto’s tussen. Is het mogelijk dat ik de zesde foto van je kan krijgen?

    Like

Geef een reactie

