Ameland!   2 comments

Nog wat foto’s van ons weekje Ameland in de maand mei. Het weer was niet al te best maar tussen sommige buien door toch heerlijk kunnen uitwaaien in de duinen en op het strand. Koen de labrador van onze kinderen was ook bij ons en die heeft ook een heerlijke week gehad. Ik ben een fan van de waddeneilanden en als het kan wil ik er elk jaar wel een keer naar toe.

Aankomst bij de boot!

20150517_1.jpg.1

20150517_3.jpg.1

Aankomst op Ameland!

20150517_27.jpg.1

Naar het strand!

20150520_15.jpg.1

Ruik ik nu een konijn?

20150520_13.jpg.1

Even pauze en dan is er warme chocomelk met slagroom!

20150520_29.jpg.1

Posted 6 september 2015 by gerdabakker in Ameland 2015

Tagged with , , ,

2 responses to “Ameland!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lekker om aan het strand te zijn, foto 4 is prachtig, mooi standpunt!

    Like

  2. Het is prachtig op de eilanden hoor, ik ben in vroeger jaren een aantal keren op Terschelling geweest, en dat was genieten hoor. Je hebt hele fraaie foto’s gemaakt, heerlijk om de duinen weer eens te zien. Ik ben het Ank eens hoor foto 4 is schitterend.

    Like

Geef een reactie

