AquaZoo – Doodskopaapjes   3 comments

Helaas kan ik bijna niet op internet komen omdat we op de camping zijn. We  hebben wel internet maar het duurt zo verschrikkelijk lang voordat ik op de site ben en dat is echt niet te doen. Nu ben ik even thuis zodat ik gelukkig weer even wat kan plaatsen. Ook het reageren op iemands website is haast niet mogelijk. Ik hoop straks na de zomer weer bij jullie terug te zijn en zal zo af en toe wat plaatsen als ik thuis ben. Voor iedereen een hele fijne zomer en vakantie toegewenst.

 

De doodskopaapjes zijn de bengels van de dierentuin. Ze halen halsbrekende toeren uit en hebben volgens mij veel plezier met spelen en elkaar een beetje pesten.

20150516_433

20150516_441

20150516_444

20150516_448

20150516_464

20150516_451

20150516_458

Posted 15 juni 2015 by gerdabakker in Aqua Zoo

Tagged with , ,

3 responses to “AquaZoo – Doodskopaapjes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie foto’s Gerda, ik wens je een hele fijne en zonnige zomer.

    Like

  2. Jammer dat je haast geen toegang tot internet hebt maar wij reageren wel bij jou hoor 😉
    Leuke aapjes zijn het die doodshoofdaapjes, ik heb er ook nog een serie van liggen maar kom er niet aan toe om ze te plaatsen! Leuk om ze in ieder geval bij jou al weer terug te zien, het was genieten die dag!

    Like

  3. Mooie beestjes heb er zelf nog geen op foto kunnen plaatsen Spijtig als ‘k dit zie Grts

    Like

Geef een reactie

