Dierentuin de Wissel!   2 comments

Een paar weken geleden met de kinderen en kleinkinderen naar dierentuin de wissel geweest. Het was die dag nog erg mooi weer. Ik heb toch nog weer andere dieren gezien dan in Emmen en dat is erg leuk. Zo zag ik twee schattige panda’s die eerst in de bomen zaten en eigenlijk niet goed te fotograferen waren. Dus eerst maar even rond gelopen en koffie gedronken. Daarna ben ik toch alleen weer terug gegaan en toen zag ik er een rondjes lopen. Dat was erg gaaf want zo kon ik ze eens echt goed zien en fotograferen. Kijk zelf maar!

20141109_294

20141109_298

20141109_307

Deze foto is zo grappig omdat ik de panda ineens kwijt was. Zie ik hem zitten in de boomstam en ik bliksemsnel een foto maken want hij was er ook zo weer uit. Wat een clown!

20141109_312

20141109_317

20141109_318

20141109_319

Posted 6 december 2014 by gerdabakker in Geen categorie

Tagged with , ,

2 responses to “Dierentuin de Wissel!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Enige foto’s!

    Like

  2. Heel erg mooie opnames Super schattig Grts

    Like

Geef een reactie

