Vlinders!   Leave a comment

Zo ik ben weer terug. Zomers zitten wij altijd ongeveer een maand of 6 in ons chalet op een camping. Internetten kan ik wel maar dat gaat via een dongel en dat is niet een van de snelste manier.  Foto’s downloaden is een nachtmerrie en dat heb ik dan ook maar achterwege gelaten. Volgend jaar gaan we over op vast internet en dan wordt het allemaal een stuk sneller. Natuurlijk heb ik wel gefotografeerd en daar beginnen we maar gelijk mee. Deze vlinder heb ik nog gefotografeerd in de AWD.

 

20140525_26

 

20140525_28

 

20140525_29

 

 

 

Posted 15 september 2014 by gerdabakker in Geen categorie

Tagged with ,

Geef een reactie

