Grote zilverreiger   1 comment

Bij ons in de buurt had ik al een aantal keer een zilverreiger zien staan maar elke keer als ik er heen ging met de camera was hij verdwenen. Vanmiddag had ik dan eindelijk geluk. Helaas was het voor mij lenzen net iets te ver weg dus heb ik ze wel moeten bewerken.

20140313_3

20140313_4

20140313_9

20140313_13

20140313_14

Posted 13 maart 2014 by gerdabakker in Grote zilverreiger

Tagged with , ,

One response to “Grote zilverreiger

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wow, wat ben ik hier jaloers op zeg! Op de één of andere manier zie ik ze alleen maar wanneer ik in de trein zit!

    Like

Geef een reactie

